Paintball laserowy a paintball klasyczny
Paintball laserowy – świetna rozrywka dla każdego
Grudzień 20, 2017
Pływanie niemowląt i inne aktywności w wodzie
Pływanie niemowląt, aqua fitness i wiele więcej – możliwości jest bez liku
Styczeń 10, 2018

Ostatnie lata to nieustanny rozkwit kultury konsumpcjonizmu. Ludzie kupują, nieustannie rozglądają się za czymś nowym i łakną mieć coraz więcej. Nic nie jest argumentów na to, żeby ta tendencja się odwróciła. Zakupywanie wytwornych artykułów to także, lecz musimy także zapewnić sobie jeszcze detergenty, jedzenie – w skrócie – to, co jest nam niezbędne do egzystencji. Dużo osób nie zatrzymuje się zbytnio i w wyniku tego, nie zostaje nam zbyt wiele czasu na chodzenie po sklepach. Receptą może stać się sklep internetowy – potencjalna żyła złota, jeśli jest prowadzona z głową.

Sklep internetowy – czemu się opłaca i jak go stworzyć?

Każdy z nas łatwy wyliczy dużo wzorcowych jednostek, praktycznie w ogóle nie planujących odpoczynku. Robią zakupy w supermarkecie dwa razy w miesiącu, żeby przyoszczędzić sobie nieustającego wychodzenia po kluczowe zapasy. W dzisiejszych dniach niektóre sklepy poszły krok dalej i gwarantują takim osobom dowóz produktów pod drzwi.

Przeanalizowana już płaszczyzna dotyczy przede wszystkim osób zalatanych, siedzących miesiącami w miejscu pracy. Nie pałają oni entuzjazmem, kiedy powinni udać się na świąteczny shoping. To właśnie oni z ochotą czerpią garściami z korzyści jakie daje sklep internetowy i masowo nabywają upominki dla rodziny. Biorąc to pod uwagę – stają się oni naszą grupą docelową, jak zdążyliśmy się przekonać – dosyć sporą.

Wiemy zatem jaki pierwszy powód stworzenia sklepu internetowego, tym razem winniśmy rozpatrzyć jak on ma się prezentować. Nie możemy rzucać się na zbyt głęboką wodę. Jeśli sklep internetowy ma nam określone profity, wówczas rozpoczynamy od tzw. analizy SWOT. Rozpatrzenie silnych i słabych stron, szans i pułapek to zupełna podstawa. Obejmuje to kwestię tak naszego sklepu internetowego, jak i rywalizujących podmiotów. Należy dowiedzieć się jakie statystyki produkują, i jak możemy się spośród nich wyróżnić.

Następnym etapem jest wyselekcjonowanie grupy odbiorców. Nie ma tutaj reguły. Powołany przez Ciebie e-sklep możemy skierować do Odbiorcy uniwersalnego, który znajdzie coś dla siebie wśród dużej ilości kategorii towarów, ale również dla przykładu zwabiać do siebie głównie kobiety, ze względu na przewagę kosmetyków. Kluczowy będzie precyzyjnie nakreślony plan biznesowy. Sumiennie sprawdźcie, czy środki pozwalają Ci na dotarcie do potencjalnych partnerów w całej Polsce. Jest taka możliwość, że trzeba będzie skupić się na nieco mniejszym terenie – np. województwie.

Trzeba mieć świadomość, iż założenie sklepu internetowego ma bardzo wiele wspólnego z działalnością gospodarczą. Opcje w tym przypadku są dwie:

  • W kwestii otwierania własnej firmy, obligatoryjnie należy zewidencjonować działalność gospodarczą – przygotować wpis w Krajowym Rejestrze Sądowym albo do Ewidencji Działalności Gospodarczej, uzyskać REGON w Urzędzie Statystycznym, przypilnować formalności w Urzędzie Skarbowym i ZUS-ie.
  • Jeśli otworzyłeś firmę wcześniej, powinieneś jedynie zmienić dane w swoim PKD (Polska klasyfikacja działalności), uzupełniając je o zapis dotyczący handlu w sieci.

Następna analizowana składowa to oferowane produkty. Kiedy już namyślimy się czy zaoferujemy coś wyspecjalizowanego, z ekskluzywnej branży, czy też towary bardziej ogólne, wytwarzane na dużą skalę, skupiamy się na odpowiednim wyselekcjonowaniu dostawcy. Solidność, terminowość i zaufanie, to musi być grupa cech, na którą musimy zwrócić uwagę. Oczywiście czynnikiem kluczowym jest również uzyskana jakość w stosunku do wygenerowanych kosztów. Wcale nie musi być tak, że oszczędzając zyskamy, a płacąc więcej z pewnością odniesiemy sukces. Załatwiłeś dystrybutora? W tym momencie należy zadbać o prezentacje oferowanych przedmiotów. Wielu się zastanawia – ale po co mi oryginalne opisy?

Wkraczamy w tej chwili w strefę pozycjonowania. Opisy od producentów to stanowczo zbyt mało. Jeżeli chcemy jak najszybciej czerpać profity z inwestycji, to w takiej sytuacji musimy poświęcić czas na unikalne opisy – przystępne dla Kontrahentów, lecz też zoptymalizowane pod SEO, żeby popularna wyszukiwarka Google oceniła naszą jakość pozytywnie. W przypadku skopiowanych treści – nasza wyrocznia oceni Was negatywnie i nie osiągniemy odpowiedniej pozycji w rezultatach wyszukiwania. Opcje mamy dwie – albo redagujemy takie opisy samodzielnie lub też, co zalecamy, zatrudniamy do tego eksperta od SEO.

Gdy już przypilnowaliśmy powyższego – czas na wprowadzenie właściwych form płatności. Do najpopularniejszych możemy zaliczyć:

– System PayU
– PayPal
– Przelewy 24

Na pewno musimy też dać Nabywcom możliwość płatności za pobraniem oraz z góry. Istotnym jest, aby serwis płatności był odpowiednio zabezpieczony– najlepiej szyfrowaniem. Dzięki temu nasi Klienci obdarzą Was większym zaufaniem.

Sklep internetowy – kwestie techniczne

Wizja jest, konkurencja została zadbana, mamy już biznes plan i odpowiednio spreparowane pod sprzedaż towary? Czas na krótkie omówienie kwestii technicznych.

Kwestia oprogramowania może zdecydować o naszym sukcesie lub braku takowego. Jeśli chcecie mieć pewność, że wybierzecie właściwe – zapytajcie biegłego w tej dziedzinie. Niekiedy starczy nawet darmowe oprogramowanie, lecz gdy realizujemy bardzo ambitny projekt przyda nam się full serwis albo indywidualny software.

Domena niekiedy jest dostarczona w pakiecie z oprogramowaniem, ale też nie zawsze. Jeśli nie dostaniemy takiego bonusu – wówczas musimy ją wykupić. Jak wygląda dobra domena dla sklepu internetowego? Łatwa do zapamiętania, prosta nazwa nawiązująca do oferty sklepu i taka, którą nasz Klient powtórzy później innym .

W dziedzinie hostingu najważniejszy będzie rozmiar serwera i dane dotyczące transferu – naszym zadaniem będzie dostosowanie hostingu do potrzeb naszego sklepu. Nie korzystajmy tutaj darmowych hostingów – mają one nam multum restrykcji, hamujących rozwój naszego projektu.

Tworzenie sklepów internetowych —–> http://www.blacksoft.pl/tworzenie-sklepow-internetowych/

Strona używa cookies
Ok