Kubek termiczny contigo - Kubek termiczny na prezent najlepszy kubek do pracy
Kubek termiczny Contigo idealny dla każdego
3 września, 2020
Okna pasywne w budownictwie
15 września, 2020

Wizytówki dostępne w mapach Google są doskonałym narzędziem pomagającym zaistnieć na rynku lokalnym. Za sprawą map Google osiągamy dostęp do położenia przedsiębiorców z wielu branży. W ten sposób użytkownik może bez problemu znaleźć sklep pełen interesujących produktów i usług. By pokazać się na liście firm w danej lokalizacji należy założyć własną wizytówkę w mapach Google. Jak to zrobić? Wśród wszelkich udostępnionych usług Google trzeba znaleźć funkcję Google Moja Firma i podążając za instrukcjami stworzyć profil. Każdy następny etap zbliża nas do założenia kompletnej wizytówki. Wystarczy wypełnić najpotrzebniejsze dane jak nazwa firmy czy jej położenie oraz kontakt, a następnie je zatwierdzić. Wypełniona o odpowiednie informacje wizytówka jest gotowa do korzystania. Dobrze jednak wzbogacić ją o wszelkie informacje na które jest miejsce w kolejnych zakładkach. Końcowym krokiem jest weryfikacja, by wizytówka stała się w pełni aktywna. Mając przygotowaną wizytówkę dobrze zastanowić się nad pozycjonowaniem jej, by stała się widoczna dla wielu odbiorców.

Jak pozycjonować swoją wizytówkę w mapach Google?

Na pozycjonowanie wizytówki w mapach Google oddziałuje wiele czynników. Przede wszystkim duże znaczenie ma odległość od użytkownika. Chcąc znaleźć sklep lub usługi z reguły sugerujemy się tym, jak daleko znajduje się od miejsca zamieszkania, z uwagi na to wizytówka sprawdza się szczególnie na rynku lokalnym. Im nasza lokalizacja znajduje się bliżej klienta, tym większa możliwość na wyższy wynik pozycjonowania. Obok tego istotna jest rozpoznawalność oraz trafność pod względem frazy kluczowej. Kiedy firma jest pozycjonowana pod danym słowem kluczowym albo opublikowana na jej stronie treść zgadza się z wpisaną frazą tym bardziej prawdopodobne, że wizytówka pojawi się wysoko. Możliwości wpisane w usłudze Moja Firma zapewniają wiele opcji, jakie mogą korzystnie zadziałać na pozycjonowanie wizytówki Google.

Wypełnij informacje na temat firmy

Podstawowe informacje jak nazwa, telefon i adres  należy uzupełnić o inne równie potrzebne dane, jakie pomogą Google z dopasowaniem wizytówki do wyszukiwania użytkownika. Dane kontaktowe wizytówki należy uzupełnić zgodnie z danymi ze strony internetowej. Dodatkowo w nazwie wizytówki można dodać ogólną frazę oraz nazwę firmy (np. nazwa firmy pozycjonowanie wizytówek Google). Oprócz tego należy zapisać kategorie i podkategorie, jakie przybliżą użytkownikom oraz Google profil firmy, czyli jej zakres działań. Ważna jest również lokalizacja i obszary działania. W samej lokalizacji umieszczamy adres siedziby firmy, gabinetu, sklepu itp. Jeżeli jednak gwarantujemy usługi poza miejscem siedziby (np. montaż drzwi i okien w domu klienta) wtedy warto dołączyć obszar działania, czyli szerzej np. miasto, województwo.

Zdobądź atrybuty oraz opinie klientów

Bardzo wartościowe jest również zdobycie atrybutów. Atrybuty są związane z informacjami o firmie. Na przykład wskazują czy dana lokalizacja ma dostęp do Wi-Fi, czy w pobliżu jest parking albo czy została przystosowana dla osób niepełnosprawnych. Wadą jest to, że atrybutów nie uzupełniamy sami, dlatego że dodawane są one na bazie dodanych przez klientów odpowiedzi na zadane przez Google pytania. Same opinie klientów mają ogromy wpływ na pozycjonowanie. Zdecydowana część potencjalnych klientów nadal wartościuje opinie Google, z uwagi na to warto się o nie postarać i co ważne, często na nie odpowiadać. Za sprawą pozytywnych opinii mamy większą szansę, że Google wyświetli wizytówkę wyżej.

Wstaw unikalny opis, usługi, produkty i zdjęcia firmy w wizytówkach Google

Unikalny opis firmy to świetne miejsce, aby opisać najważniejsze zalety firmy, jednocześnie stosując najbardziej dopasowane słowa kluczowe. Początkowe 250 znaków pokazuje się na wizytówce firmy bez używania przycisku „więcej”, z tego powodu należy pochylić się nad tą częścią opisu. Ponadto dla lepszego rezultatu pozycjonowania wizytówki Google należy wymienić swoje usługi i produkty. Wypełnienie profilu tylko wpłynie na pozycjonowanie, ale również najpewniej zachęci większą ilość potencjalnych klientów. Na pozycjonowanie wizytówki Google oddziałuje także wstawianie zdjęć i filmów. Multimedia opublikowane w wizytówce nie tylko uatrakcyjniają ją dla odbiorców, ale również umożliwiają uzupełnienie tekstu alternatywnego opisującego zdjęcie. Systematyczne publikowanie zdjęć pozytywnie oddziałuje na pozycjonowanie.

Zamieszczaj wpisy

Dzięki wpisom w wizytówkach Google dostarczamy użytkownikom interesujących treści, jakie mogą zachęcić ich do przejścia do naszej strony albo sprawdzenia usługi. Wpisy umożliwiają dodanie treści do 1500 znaków i odsyłacz, jakim możemy przekierowywać do wybranej strony, np. podstrony ze sklepem albo innego wybranego miejsca. Wpis w wizytówce nie tylko będzie widoczny przez wiele czasu (zakres dat można samodzielnie ustalić nawet do roku), może stać się składową marketingu treści, gdzie będziemy proponować klientom garść przydatnej wiedzy z branży. Systematyczna publikacja zostanie uznana właściwie jak wpisy z bloga na stronie, dlatego warto przemyśleć zastosowanie tego elementu.

Pozyskiwanie linków

Linki odsyłające wprost do wizytówki są dość istotnym elementem, który wpłynie na pozycjonowanie wizytówki. W tym celu warto rozpatrzeć się za lokalnymi lub branżowymi forami, katalogami, blogami, portalami czy pozostałymi źródłami, ocenianymi przez Google jako wartościowe, gdzie można umieścić odsyłający link. Wartościowy profil linków wyśle Google znak, że warto pokazać wizytówkę na wysokiej pozycji, dlatego że odnoszą się do niej odmienne interesujące źródła. Linkowanie ma więc pozytywny wpływ na pozycjonowanie wizytówki w mapach Google.

pozycjonowanie-stron-torun.pl/pozycjonowanie-w-google-maps/

Strona używa cookies
Ok