Meble wypoczynkowe - projektowanie wnętrz
Urządzanie domu -meble nowoczesne
1 września, 2020
Chirurgia stomatologiczna Toruń - stomatologia estetyczna
Chirurgia twarzowo szczękowa – zabiegi w klinice stomatologicznej
1 września, 2020

W dzisiejszych czasach widać, iż bez właściwego wypromowania strony internetowej, widoki na dobre wyniki naszej firmy są dosyć nieduże. Szczęśliwie, dzięki rozwojowi technologii, Google wykreowało skomplikowany mechanizm, z którego pomocą dotrzemy do lokalnych Kontrahentów. Aby to właśnie nasz salon fryzjerski, serwis opon, restauracja, agencja nieruchomości i cokolwiek innego zostało wyhaczone przez Interesantów z Twojej okolicy, konieczne jest odpowiednie wypromowanie strony w lokalnych wynikach wyszukiwania. Wpływa na nie sporo czynników, które opiszemy w poniższym materiale.

Pozycjonowanie lokalne – co to jest?

Najzwyczajniej w świecie, pozycjonowanie lokalne to promowanie wybranej witryny w wyszukiwarkach. Od tradycyjnego pozycjonowania witryn różni się jednak tym, że pod uwagę bierzemy wyszukujących z węższego obszaru, np. województwa, miejscowości, a niekiedy nawet wyznaczonej dzielnicy. Nierzadko jest tak, że narzędzie wyszukujące jest w stanie samodzielnie wybadać, gdzie znajduje się najbliższe naszemu położeniu spore miasto. Możemy to bez trudu zweryfikować, klikając przycisk „Narzędzia wyszukiwania” na stronie wyszukiwania. Powiedzmy, że poszukujemy agencji nieruchomości. Jeśli wyszukujący jest w w tej chwili w Toruniu, to wówczas narzędzie wyszukujące wytypuje nam najwłaściwiej wypozycjonowane agencji nieruchomości z Torunia. Badania są jednoznaczne – ponad 95% Konsumentów szuka przede wszystkim firm i usług z ich okolicy, aby móc bezproblemowo do nich dotrzeć. Musimy uczynić co się da, aby odszukali właśnie naszą firmę, bo przeszło 3/4 wyszukujących lokalnie zdecydowało się na zakup w późniejszym czasie, a powyżej 80% korzystających z telefonów nowej generacji i tabletów korzysta z wyszukiwarek internetowych. Co najczęściej wpisują? Wyróżniają się zdecydowanie restauracje, sklepy i usługi. Jeśli posiadasz restaurację działającą lokalnie, obligatoryjnie powinieneś zadbać o pozycjonowanie lokalne.

Pozycjonowanie lokalne – od czego zacząć?

Podobnie jak w kwestii szerszego pozycjonowania stron, przy pozycjonowaniu lokalnym nadal szczególnie ważną kwestią będzie optymalizacja strony internetowej. Musimy systematycznie dodawać treść i dbać o to, by publikacje były możliwie jak najlepszej jakości. Należy pamiętać przy tym o linkach, prowadzących do naszej strony. Powinniśmy w tym momencie pochylić się nad technikami, które będą typowe dla pozycjonowania lokalnego, takimi jak np.
Utworzenie strony w Google Moja Firma, które dokładniej omówimy poniżej,
linki z lokalnych stron – dołóżmy wszelkich starań, aby informacje o naszej firmie pojawiały się w lokalnych mediach, na stronie serwisu miasta, w lokalnym katalogu firm oraz witrynach połączonych z branżą turystyczną,
zgodność danych identyfikujących spółkę – dbajmy o dane, które podajemy w katalogach firmowych i innych witrynach. Jeśli zmieniamy adres lub jakiekolwiek inne dane kontaktowe i nie aktualizujemy tego, to w takiej sytuacji narzędzie wyszukujące może nas zakwalifikować jako niewiarygodnych,

Usługa Google Moja Firma i pozycjonowanie w Google Maps

Nade wszystko istotne jest utworzenie konta naszej spółki w Google Moja Firma. Jest to narzędzie służące do robienia wizytówek przedsiębiorstw, które operują na lokalnym obszarze. Co możemy dzięki niej osiągnąć? Należyte pozycjonowanie i optymalizacja wizytówki , iż wyszukujący, używający lokalnych słów kluczowych zapewne natknie się na naszą wizytówkę, zawierającą adres strony internetowej i telefon do naszej firmy. Samo zrobienie wizytówki nie jest zbyt trudne, ale już pozycjonowanie wymaga staranności i określonej znajomości tematu.

Aby dodatkowo zwielokrotnić swoje widoki na przekonanie lokalnych Odbiorców, spożytkujemy usługę Google Moja Firma do pozycjonowania w Google Maps. Ten element pozycjonowania lokalnego jest w miarę trudny, ale zyski na rynku lokalnym z pewnością będą wymierne. Jak powinna wyglądać odpowiednio przygotowana wizytówka w Google Maps? Po pierwsze – musi mieć odpowiedni tytuł. Spróbujmy wczuć się w rolę szukającego i zastanowić się, jakich haseł użyje w narzędziu wyszukiwania. Najprościej będzie uobecnić w tytule nazwę firmy oraz rodzaj świadczonych przez nas usług. Następnie, wzbogacamy wizytówkę o obowiązujące dane kontaktowe. Wspominaliśmy już o tym wyżej – trzeba regularnie je aktualizować. W dalszej kolejności ustalamy dla Twojej spółki jednostkowy kod vanity URL. Jest to ciąg liter, pojawiający się po adresie https://plus.google.com/, głównie jako nazwa firmy. Kiedy już mamy te elementy, pozostaje jedynie dobrać dobrą grafikę oraz stworzyć odpowiedni opis działalności.

Co ważne – wizytówka służy także wyszukującym do wystawiania opinii na temat firm. Ich ilość i jakość będą decydować o tym, na jakiej pozycji wylądujemy w rezultatach wyszukiwania. Jeśli uda nam się wypracować dużą liczbę pozytywnych opinii, to wtedy będzie to miało pozytywny wpływ na znajdywanie kolejnych Kontrahentów oraz kreowanie wyższości nad konkurencyjnymi firmami.

Pozycjonowanie lokalne to mniej drogi i szybszy przepis, na usytuowanie się w rezultatach wyszukiwania niż zwykłe pozycjonowanie witryn. Nie jesteś pewien od czego zacząć? Agencja reklamowa zatrudniająca ekspertów od pozycjonowania lokalnego na pewno pomoże Ci zrobić pierwszy krok w temacie pozycjonowania lokalnego.

Zapraszamy na naszą stronę internetową – porady, analizy

Pozycjonowanie stron Toruń

 

Strona używa cookies
Ok